Lycklig onsdag

Nä, det blev minsann ingen picnic vid Kanaanbadet igår heller. Magnus blev lite nervös för det här med att använda engångsgrill. Han kom att tänka på vad som hände på Gotland. Skulle vi ha grillat vid badet hade vi behövt stanna kvar i många, många timmar innan det var safe att lämna grillen.  

Istället åkte vi till Ica Maxi och handlade mat för ett par dagar. När vi kom hem packade vi kylväska och leksaker och tog hissen ner till gården. Mange startade grillen och jag hällde upp rosévin i våra exklusiva plastvinglas. Sen hade vi en mysig kväll på gården. Kalle var på strålande humör och jag och Mange var minst lika glada.

Ibland har man kanske funderat på vad lycka är. Nu har jag kommit på det! Jag tror att glada människor är lycka. Är man omringad av glada människor och själv är glad, ja, då känner i alla fall jag mig lycklig. Svårare behöver det inte vara. Hur definierar ni lycka?


Kommentarer
Postat av: Knappan

Helt rätt, jag håller med dig Anna! Det är lycka :)

2011-07-08 @ 08:12:25
Postat av: Karin Öberg

Så sant som det är sagt. Kram

2011-07-08 @ 10:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0