Superglad/superledsen

Idag fick jag och Magnus ta del av en sån underbar skrattattack från Kalle. Han var så lycklig när han låg på skötbordet och lekte med sin färgglada boll. (Inte bollarna utan en leksaksboll.) Vi hann fånga glädjestunden på film.
10 minuter senare fick vi ta del av en gråtattack som var helt ny för oss. Den höll i sig rätt så länge. Vi klämde och kände ifall Kalle hade ont någonstans. Vi försökte ge honom lite mat. Napp. Trösta. Gosa. Prata. Sjunga. Inget hjälpte. Tillslut somnade han väl av ren utmattning. Nu ligger han i sin säng och snyftar i sömnen. Jag ska snart gå och lägga mig jag med även fast jag inte är så trött. Men jag vill vara nära lillkillen. Jag hoppas han kommer säga: -Mamma, jag vill sova bredvid dig, när jag kommer in. För just nu vill jag bara krama om.

Kommentarer
Postat av: jonna

Lilla plutten då!!

2011-01-19 @ 01:02:48
URL: http://lillakruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0