Lite ändringar, för min skull

Jag har lite grann tänkt att "vem vill läsa min blogg om jag bara skriver om Kalle". Hans närmaste familj kanske, men annars då? Men nu har jag tänkt om. Jag tänker lite som Mia :) Finns det något bättre ställe än på bloggen att skriva ner om Kalles utveckling och liv? Det kommer ju vara jättekul för mig och Magnus att kunna läsa detta om 1 år, 10 år, 15 år. Å för Kalle själv när han blir äldre. Dessutom är ju Kalle hela mitt liv. Så vad finns det annars att blogga om? Städning, tvätt, ICA-shopping? Boring!

Så från och med nu är detta ANNA OCH KALLES BLOGG!

Kommentarer
Postat av: Knappan

Gillar Annas & Kalles blogg :-)



Tänker samma.. Jag bloggar för min, barnens och de nära och kära som kan tänkas vilja veta´s skull! de som inte vill veta behöver ju liksom inte läsa :-)

2011-01-16 @ 22:43:10
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: Katja

Bra tänkt. Vi gillar Kalle! =D

2011-01-16 @ 22:50:48
Postat av: Johanna

Jag gillar att läsa om alla era äventyr och vardagsbestyr :)

2011-01-17 @ 20:03:43
Postat av: Camilla

Det är klart att det ska stå saker om Kung Karl...

2011-01-17 @ 22:56:09
URL: http://calilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0