Dubai!!

Kalle tar sig en liten tuppis i detta nu. Så fort han somnade började jag ta itu med lite städ och plock. Jag försöker vara "the perfect housewife". Men sen slog det mig att Magnus märker ju knappt ändå när man plockat och gjort det lite fint. Så jag kokade lite kaffe istället och nu sitter jag vid datorn.

Nu är det inte många dagar kvar tills det bär av till Dubai!
Jag tror vi kommer få med oss det mesta av vad man kan behöva. Mycket tack vara fina tips och råd på mitt tidigare inlägg om att resa med barn.

I Dubai ska vi hitta på en massa grejer. Magnus inleder semestern med att springa 1 mil i Dubai. Dubai Marathon går av stapeln den 21 jan. Men Mange har valt en lite kortare runda. Han får sällskap av Marcus. Vid mål är det tänkt att jag, Linda och Kalle ska stå och hejja. Sen bär det av till stranden och på kvällen ska vi ut och käka. Ingen mjukstart här inte! Vi fortsätter sedan semestern med strand- och poolhäng, manikyr, pedikyr, shopping, restaurangbesök m.m. Det ska bli så skönt att få lämna vardagen för en stund. Å när man tittar ut genom fönstret idag så känns det verkligen kanon att få åka till värmen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja ni tajmade verkligen rätt, skönt att slippa slask och rusk nu.

2011-01-17 @ 20:04:52
Postat av: Petra

Låter himla härligt att komma bort lite! Ha det såååå skönt! :-)

2011-01-17 @ 20:37:43
Postat av: Knappan

Låter så skönt!

2011-01-17 @ 22:24:05
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas ni får en super härlig resa =)

Vi får styra upp en dejt sen när vi alla är hemma...

Hälsa familjen

Kram

2011-01-17 @ 22:57:21
URL: http://calilli.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ni får ha det så himla skönt där borta i värmen.

2011-01-18 @ 08:04:44
Postat av: Anna J

Önskar er en härlig semester! KRAM

2011-01-18 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0