Badkillen!

När Kalle var ny så badade vi honom i badbalja. Men det var lite knepigt att hålla i honom. Han vart ju hal som en ål av oljan. Dessutom verkade han halvroad av att bada. Så vi övergick till att duscha honom istället. Den varianten har vi hållt oss till i flera månader. Men så idag dök badbaljan upp igen. Så Magnus tappade upp ett bad åt Kalle samtidigt som jag lagade middag. Efter ett tag så ropade Mange på mig. - Kom, det här vill du nog se!!
När jag kom in i badrummet så satt lillmannen i baljan och lekte med en båt samtidigt som han plaskade i vattnet så hårt han bara kunde. Det vart vatten precis överallt. Så himla kul att se. Det blev mycket för Mange att torka upp sen ;) Men vad hände med den lilla bebisen som bara låg där i vattnet och tyckte det var sisådär??? Bara på några månader har han blivit en vild badkille. Om 2 veckor drar babysim, steg2, igång igen. Då lär det bli drag :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag håller me, det går verkligen fort. Men jag måste säga att jag tycker det är lite bekvämare när dom kan sitta i baljan och bada än att man måste ha dom liggande över ena armen, det blir så svårt att tvätta dom då...

2011-01-17 @ 22:54:30
URL: http://calilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0