Skriver lite bara

Har precis druckit en kopp te och petat i mig några gamla pepparkakor. Kalle gjorde natt för cirka 1 timme sen. Han var lite ledsen, jag tror han saknar sin pappa som är på jobb i Göteborg. Det är ju ingen som har vänt upp-och-ner på Kalle idag eller lekt lite så där grabbigt som bara en pappa kan.

Annars mår vi bra hela familjen. Magnus jobbar lite mer nu sen han böt jobb. Igår flaggade han för att han kommer behöva jobba 3 helger i maj. Men han får ta igen det i ledighet någon annan gång. Annars känns maj som en väldigt bra månad. Jag ska åka till Borgå-Finland på tjejtripp. Då ska jag äta långsamt och dricka en massa gott vin. Å självklart hänga med brudarna. I slutet på maj blir det familjetripp till Visby-Gotland. Vi har hyrt ett litet hus några km utanför ringmuren. Det ska bli riktigt nice att få vara "husägare" för ett par dagar med egen tomt. Grilla, grilla, grilla!

Jag längtar till sommaren! Jag har bestämt att detta ska bli den bästa sommaren nånsin. Jag ser fram emot att åka till stranden med Kalle. Jag hoppas han gillar stranden lika mycket som jag och Mange. Jag ser fram emot sköna sommarkvällar. Promenader. Konserter. Stuga i Skåne. Vardagshäng med mammakompisar. Skansen. Med mer, med mer!

Nu är det snart dags för Cougar town. Sen är det nog bäst att krypa till sängs. Lill-kungen är numera på strålande humör runt kl. 5 på morgonen. Så det är ju bäst att jag också är det då.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Jonna

:-)

2011-02-09 @ 11:36:38
Postat av: Knappan

Låter som bra planer för sommaren :)

2011-02-09 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0