Semestern i ord

Vi har ju som bekant varit i Dubai. Denna gång var det behaglig temperatur så det gick att vistas ute utan att man flöt bort.

Tyvärr hade vi bara bokat in oss på en 5-dagars tripp så man hann inte riktigt med allt. Fick t.ex hoppa över manikyren för att hinna med shopping ;) Annars saknar jag att vi inte hann ta fler promenader i området där Linda och Marcus bor. Kalle trivdes så bra i sin resevagn så vi hade nog kunnat promenera i timmar utan protester. Men vi prioriterade poolen.

Vi var på restaurang 3 kvällar. Vi var på en buffé. Först tänkte jag att det skulle vara som på Birka Paradise. Men oj oj oj så fel man kan ha. Det var den finaste, fräschaste buffén jag sett.
Vi var även på en thairestaurang och en pizzeria. Men denna pizzeria skiljer sig något från pizzeriorna i Sverige. För hur ofta kommer någon och öppnar bildörren åt en när man ska käka pizza här?

Jag gillar Dubai. Jag gillar att få uppleva några dagar i detta fantasiland. Man känner sig lite lyxig när man är där. Det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Lyx gillar vi :-)

2011-02-03 @ 13:21:33
Postat av: Knappan

Lyxpizza!

2011-02-03 @ 17:44:00
Postat av: Johanna

Det låter underbart, precis som en semester ska vara :)

Kan ni rekommendera nåt hotell då? :)

2011-02-03 @ 19:13:00
Postat av: Maria kusin Rydbrand

Vad härligt det låter! Jag ser fram emot mer info när vi kommer hem! Puss o kram från oss alla!

PS. Vi jagar på stugan återkommer med info när vi hört nåt, Pär är inte världens snabbaste på att höra av sig...DS

2011-02-07 @ 16:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0