Ny bil

Vi ska "få" en ny bil. Vi får välja vilken vi vill ha. Vi gillar Volvo så vi kör på en Volvo V70. Då får både vagn och golfbag plats. I lördags var vi och kände och klämde på en vit R-design.

När vi tidigare suttit vid matbordet och pratat om ny bil så har jag inte brytt mig så mycket. Men nu när vi var på Bilia och kollade så blev man ju helt till sig i trasorna. Iiiiiiiii, va nice det är att sitta bakom ratten i en splitterny bil.

Magnus håller på för fullt och "designar" bilen på nätet. Men är det inte lite konstigt att allt på bilen är vitt och svart (utvändigt) förutom backspeglarna? De är silvermetallic eller nåt sånt. Dessutom tycker jag att det är en ful vinge bak på bilen som tydligen är till för att hålla smutsen borta på bakrutan. Jag gillar inte vingar. Men dessa två grejer går minsann inte att ändra. R-design, säger Magnus. R-design.


Här ser man lite av den fula vingen som sticker ut över bakrutan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0