Livet kan inte alltid vara på topp

Den här veckan har inte varit så värst rolig, förutom besök av mamma i måndags och lunch hos Camilla och Ellen i tisdags. Men egentligen borde vi inte ha åkt till Storholmarna. Tydligen går Kalle runt och sprider smitta fast han är glad och trevlig. (Förlåt igen, Camilla, jag visste inte bättre.)

Vi har alltså bara gått runt här, jag och Kalle. Mange har jobbat mycket denna veckan. Jag har avbokat alla trevligheter vi haft planerat. Men nu så är det ju snart helg så då har man ju den att se fram emot. Trodde jag ja! Imorgon är babysimmet inställt pga problem med temperaturen i poolen. Magnus är dålig så han bara sover. Kommer säkert sova hela helgen.

Nu vaknar skrutt - Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0