Hur allt knyts ihop till en dröm

Igår stod radion på (som vanligt) här hemma och då var Ola Salo från The Ark gäst i ett program. Jag lyssnade inte på programmet men min hjärna tyckte tydligen det var viktig info att lägga på minnet.

Igår pratade jag med Magnus om att åka med honom till Göteborg i maj och hälsa på farmor i Trollhättan. Detta la hjärnan också på minnet.

Sen har vi ju lillasyster Jessica. Henne tänker eller pratar man med/om dagligen så det är kanske inte så konstigt om hon får ta del i mina drömmar.

Va resulterar då detta i?

Jag är i Trollhättan och hälsar på farmor. Jessica är i Trollhättan och hälsar på sin kompis som pluggar där. Jag träffar Ola Salo och Jeppson och vi är tydligen polare. Så jag hänger lite med dem. En dag är Jessica själv för hennes vän är upptagen med annat. Så jag föreslår att Jessica hänger med Ola och Jeppson en dag. Då snor hon dem ifrån mig och fryser ut mig. Jag får inte vara med helt plötsligt. Jessica har lindat Ola och Jeppson kring sitt finger. För de ser ut som två nickedockor. Slutet på denna dröm minns jag så väl.
- Idag ska jag, Ola och Jeppson ta bilen och åka till Sundbyberg, säger Jessica.
- Å, då kan jag väl få åka med, jag är också på väg hem, svarar jag.
- Jag betalar hellre din tågbiljett hem än har dig sittandes i bilen, svarar Jessica spydigt.

Schyyst syrra, va!

Kommentarer
Postat av: jonna

Ha ha ha

2011-02-11 @ 15:25:00
URL: http://lillakruth.blogg.se/
Postat av: Petra

haha...va roligt! :-)

2011-02-11 @ 17:52:37
Postat av: Aa

2011-02-11 @ 23:08:16
Postat av: Anna W

Hi hi!! Hur kul som helst :) trevlig helg!

2011-02-11 @ 23:08:59
Postat av: Systra

Förlåt! Jag lovar att aldrig göra om det ;)

2011-02-12 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0