Ett härligt kaos!

Jag och Kalle har precis avnjutit en god middag ihop. Innan dess låg vi på soffan och slappade i 2 timmar. Varför? Me&I-party!!

Men va lyckat det blev, tycker jag. Trots liten lägenhet och mycket folk så gick det ändå riktigt bra. Det hade ju kunnat vara 8 (eller var de 9 st) barn som skriker i kapp eller ännu värre i kör. Det hade ju kunnat vara 8 st vuxna som kanske inte alls tyckte det var trevligt att träffa nytt folk. Mitt kaffe hade kunnat vara äckligt och mina cupcakes hade kunnat vara oätliga. Men dagen har varit riktigt trevlig och god. Om det är stökigt här hemma nu? You bet!!! Kan jag tänka mig att göra om detta? Det kan du skriva upp!

Nu ser vi fram emot klädleveransen om några dagar!

Tack Mia för en bra "show"!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hade mycket trevligt =) Tack för idag

Kram

2011-02-23 @ 19:18:07
URL: http://calilli.blogg.se/
Postat av: Mia

Det var verkligen jättelyckat! Tack för att jag fick komma vännen!

2011-02-23 @ 19:45:06
Postat av: Cilla

Åhh, kan Mia komma till mig oxå och ha en klädshow?? :))

2011-02-23 @ 20:12:55
Postat av: Johanna

Synd att jag inte kunda komma ;)

2011-02-23 @ 20:20:21
Postat av: Knappan

Jättetrevligt! :)

2011-02-24 @ 06:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0