Ser fram emot att få träffa Alfons

Jag och Mange har haft en tradition. Den 23 dec har vi alltid tagit in på hotell i stan. Det är lugnt och skönt för alla "normala" människor är hemma och griljerar skinka och rullar köttbullar. Förra året bröt vi vår tradition. Det kändes inte så aktuellt med en 5-månaders samt att vi var tvugna att griljera skinka och rulla köttbullar ;) Men i år återinför vi traditionen. På ALFONSHOTELLET! Eller Rica Talk hotel i Älvsjö om man så vill. Vi har bokat Alfonssviten. Där får Kalle ett eget rum så kan jag och Mange sitta i andra rummet och dricka vin och prata utan att störa. Hotellet har även ett gigantiskt lekrum på 450 kvm samt barnmeny i restaurangen. Det känns som att vi är välkomna dit :D

Så här ser Kalles rum ut.



Kan även tillägga att jag kommer att rulla köttbullar även till denna jul men jag gör det nog den 22 dec.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åhhh, vad härligt, där vill jag med bo!!! :)

2011-12-08 @ 07:28:34
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Annelie

Va mysigt! Bra tradition tycker ja =)

2011-12-08 @ 08:00:43
Postat av: Knappan

Dom har bra Alfons brunch me lekhörna också :)



Mysig tradition!

2011-12-09 @ 09:34:23
Postat av: Towe

Åh vilken härlig blogg! Hamnade är när jag sökte på resor till Dubai med barn. Vi funderar på en sista minuten till Dubai på julafton. Måste spana in dina Dubaiinlägg från tidigare. Glad Lucia! towe.

2011-12-13 @ 14:29:45
URL: http://towe-anders.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0