Nu har vi flyttat!

Det finns ju många varianter av barn; måndagsbarn, skilsmässobarn, nyckelbarn å så klassikern öronbarn. Just nu är jag en klassiker. Kan inte sova för det gör så sjukt jävla ont i vänster öra. Så jag sitter här, rätt upp och ner i soffan. Väntar till kl blir 9.45 då jag har en tid hos läkaren. Väntar även på att alvedonen ska verka så jag kan få sova lite till. Jag vill sova, det är ju så skönt!

Idag har vi flyttat. Jag kände mig inte så värst hjälpsam. Men jag kämpade på så gott jag kunde. Jag tror det kommer bli bra här. Just nu ser lägenheten ut som ett hav av kartonger. Så det finns att göra. Vårt mål är att vara kartongfria innan julafton.

Stort TACK till alla som hjälpt till i samband med vår flytt!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ååå så spännande!! Jag vill komma på besök =) Flyttar själv idag, ska bli så skönt! Var å tittade i nya lyan igårkväll, blev riktigt glad av att komma in där, så det kan bli bra det här =) Krya på dej, kram

2011-12-14 @ 07:17:55
Postat av: Jonna

Krya på dig, kommer gärna oxå å tittar på nya hemmet nångång! kram

2011-12-14 @ 08:22:33
Postat av: Katja

Varsågod. Flyttölen va riktigt god, ja har ff lite ont i huvet.

2011-12-14 @ 15:03:25
Postat av: Knappan

Spännande! Är nyfiken i en strut på nya lyan :)



Fortsätt krya på öronen

2011-12-15 @ 21:09:45
URL: http://knappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0