Julafton 2011

Vi hade en härlig julafton hos mormor och morfar på Blomsterfonden. Kalle fick en massa julklappar (så klart). Vi vuxna spelade julklappsspelet och njöt av god mat och dryck.


En julig glad Magnus


Kalle spelade julpsalmer för oss. Underbarnet!


Att öppna julklappar krävde dock lite hjälp.


Nästa år kommer vi få se denna man i vitt långt skägg.
Han ska börja spara nu och sen satsa på en blekning lagom till fjärde advent.


När kvällen led mot sitt slut hjälpte Kalle till med städningen.

När vi kom hem öppnade jag och Mange julklapparna vi köpt till varann. Jag fick en mysoverall och en datorväska. Av mormor och morfar fick jag ett fint bidrag som vi ska köpa konst för. Jag har idag skickat en förfrågan till konstnären och hoppas på att få den tavla jag önskar.



God Fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Fina bilder. Den på Kalle vid pianot e galet söt! God fortsättning till er. Kram

2011-12-26 @ 14:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0