Familjen Knäckt!

Vissa familjer kokar knäck så här års. Hemma hos oss är vi istället knäckta.

Jag var hos läkaren i onsdags med mitt öra. Visst var det inflammation men på vuxna är det oftast orsakat av ett virus så ingen penicillin då inte.

Nu sitter jag uppe igen för inflammationen har spridit sig till öra nummer två. Tur man inte har fler öron än så.

Jag är grymt trött och ledsen på detta nu. Tyvärr är Magnus ännu sjukare än mig. Så här hemma är vi två sjuka föräldrar med en stackars rastlös Kalle.

Livet är toppen!!

Hälsningar Bitterbruttan


Kommentarer
Postat av: Annelie

Fy vad tråkigt =( Krya på er fort nu! Kram

2011-12-16 @ 07:04:28
Postat av: Petra

Stackars er! Det gör ju såååå ooont med öroninflammation :-( Hoppas ni kryar på er snabbt! kramis

2011-12-16 @ 09:16:39
Postat av: Mormor

"Fy fan va de snöar!" Man brukar säga så när ngt är riktigt besvärligt. Kanske Kalle-jouren rycker in? Krya på Er och stor kram

2011-12-16 @ 18:51:31
Postat av: Johanna

Stackare! Kalle kanske vill komma och leka med Colin i helgen? Krya på er! kram

2011-12-16 @ 19:50:28
URL: http://thelittlebakery.blogspot.com
Postat av: Jonna

Krya på er!! kram kram

2011-12-21 @ 09:06:13
Postat av: Towe

Oj oj, stackars er! Happy Holidays och friskhälsningar! kram towe.

2011-12-22 @ 16:26:20
URL: http://towe-anders.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0