Dan före

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle vi spendera dan före dopparedan på Alfonshotellet. Så blev det också.

Jag jobbade halvdag i fredags. När jag lämnade kontorslandskapet så infann sig en känsla av lugn inom mig. Det var otroligt skönt att veta att jag inte behövde åka hem och städa, laga mat och titta på flyttkartonger. Istället skulle vi bli uppassade i nästan ett dygn.

Rummet var hel lattjo. Kalles del av rummet var inrett i 50-talsstil med Alfonstema. Den "vuxna" delen av sviten var lite mer traditionell. När vi hade bonat in oss så fick Kalle för sig att ta en eftermiddagslur. Den fick han ta nere i baren samtidigt som jag och Mange sippade på varsitt glas vin.

Vid 17-tiden fick vi sällskap av mina föräldrar. Vi lekte i det gigantiska lekrummet och sen åt vi en god (gasbildande) middag.

Vi var alla på ett strålande humör och hade en riktigt trevlig kväll på Alfonshotellet.
Sov gott gjorde vi också och frukosten var kanon. 

En härlig start på julhelgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0