Kalle och alla hans kvinnor

Idag har jag och Kalle hälsat på på mitt jobb. Det är enbart kvinnor som jobbar på min avdelning. När vi kommer samlas hela avdelningen i en ring runt oss. Kalle får maximal uppmärksamhet. Något blyg i början men efter ett tag släpper det. Jag tror Kalle myser och älskar uppmärksamheten. Alla är så förtjusta i Kalle. Gullar och pratar med honom. Och kastar boll.

Efter teliabesöket åkte vi hem till mormor och morfar. Vi hängde lite på gården med mormor och "tant Eva". Kalle fick presenter, mumsade äpple och njöt återigen av maximal uppmärksamhet.

Nu sover han sen ett par timmar tillbaka och jag ska strax göra detsamma!

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Kalle the charmör!!

2011-08-17 @ 09:21:31
Postat av: Knappan

Alva saknar nog Kalle en del, och tycker han ska hålla sug till tjejer i hans ålder ;-)

2011-08-18 @ 07:35:57
URL: http://knappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0