Ditten och datten

Vi håller som sagt på en del med lägenheten inför den kommande försäljningen. Visningen blir nog den 18-19 sep. Snälla, håll tummarna! Helt fel läge att sälja men vi har ju inget val. Vi vill ju inte sitta med två lägenheter vid årsskiftet. Helgen som varit var väl inte den roligaste för Manges del. När solen lös och det var varmt och skönt ute så befann han sig inne i badrummet och fixade hela dagen. Jag och Kalle var hemma hos moster Jessica. Jessica har flyttat till en ny lägenhet i Tallkrogen. Sturebylyan är snart ett minne blott. 26 dec 1999 flyttade jag in där men nu har vi sagt upp kontraktet.

I fredags kom mina päron hit. De hade Kalle-abstinens. Abstinensen är ganska så kraftig så på lördag vill de vara barnvakt. Det innebär att jag och Mange kan fortsätta finslipa på lägenheten. Inte så värst kul men ett måste. På kvällen dock beger vi oss till Gröna Lund om vädret tillåter. Jag har inte varit där i år och känner att behovet är stort. Vi ska dit på "romantisk dejt" :D

Idag kör vi en slappardag. Våra planer med Mia och Juni blev inställda pga lyxproblem ;)
Imorgon blir det nog lite mer intensivt. Ska lämna över nyckeln till nya hyresgästen som flyttar in i Styrebylyan. Sen blir det öppna förskolan. På eftermiddagen ska vi träffa Annelie och Nilma. Det blir spring i park och sen en bit mat på lämpligt ställe.

Nu ska jag återgå till min kopp kaffe och att läsa andras bloggar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0