Sitter i solen på vår innegård och har det...

Sitter i solen på vår innegård och har det skönt. Kalle fattade vinken att det var dags att sova nu så jag kunde dricka kaffe och sola fejjan lite. Jag älskar vår innegård! Här lär det bli en del häng framöver. Tyvärr så byggs det hus här bredvid och byggjobbarnas lunch tog precis slut så nu får jag njuta till tonerna av en såg. Ikväll går vi nog ut och käkar, det blir säkert thai. Undrar om det finns thaigryta som barnmat? Så Kalle känner att han är en i gänget. Imorgon ska vi grilla hos Adolfsson. Det blir fullt hus med kids överallt. Tur att jag gillar barn nu för tiden :) Synd att det är jag som kör :S På söndag får vi besök av Manges syrror. En trevlig helg väntar oss!! Hoppas solen vill vara med och förgylla den. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0