Har lite tid över...

Kalle sover. Jag har läst allas bloggar, jag har läst och besvarat mina mail. Jag känner inte för att städa. Jag behöver inte laga någon middag idag. Jag har alltså lite tid över. Känner egentligen inte för att blogga. Men jag sitter så bekvämt nu med datorn framför mig så lika bra att passa på.

Idag är jag och Kalle solo. Mange är i ju för sig alltid borta på onsdagar. Men nu är han i GBG över natten. Det slog mig för ett tag sen att jag aldrig har varit ute och lunchat/käkat middag med Kalle, bara han och jag. Så idag ska vi ha vår första dejt, på Mc Donald´s :) Det känns som ett bra första ställe att besöka på tu man hand. Det som känns bökigt med att gå ut och äta med bara Kalle är logistiken. Balancera en bricka med mat, dra vagnen, värma Kalles mat, fixa barnstol osv. Dessutom blir Kalle lätt ledsen om man är mer än 5 meter ifrån honom. Så det gäller att vi hittar ett lämpligt bord :)

Annars då? Jo, allt är fin fint!
Hur mår ni?


Kommentarer
Postat av: Knappan

Mysigt med restaurangbesök på tu man hand. Kommer gå finfint! Ge Kalle ett sugrör att leka med medans du kilar och hämtar din bricka :-) Sugrör kan vara otroligt spännande - he wont even know you´re gone ;-)

Smaklig måltid på donken!

2011-04-13 @ 18:26:17
URL: http://knappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0