Snart är första veckan avklarad - vi överlevde :)

Torsdageftermiddag - Jag har precis tryckt i mig en "risgrynsgrötkorv". Nu rundar jag av med ett glas mjölk och lite morötter. Jag köper färdigskalade morötter för vem vet när jag annars får tid att skala dem?

Snacka om att det här med mammaledighet går upp och ner. Jag tänker inte låtsas som att allt är perfekt. Inatt var jag och Kalle upp mellan kl. 2 - 7. Boven i dramat - MAGKNIP. Så nu försöker jag analysera vad det var som bidrog till det magonda. Tack och lov så drog magen igång vid kl. 10 idag. Då jublade både jag och Kalle. Vi tog t.o.m ett kort från skötbordet och skickade till pappa Magnus så då jublade även han.

Men mest har det varit en bra vecka. Vi har varit och hälsat på på Telia. Kalle fick en massa fina presenter och han fick full uppmärksamhet så han var så nöjd så. Vi har hälsat på hos mormor och morfar. Igår var vi hos Johanna och käkade lunch. Idag ska vi träffa Annika.

Jag gillar Kalle. Han är så go. Snart är vi nog bästa kompisar.
Puss på dig Kung Karl!

Kommentarer
Postat av: anna

om du inte redan gör detta så prova minifome droppar...super bra...han e så fin din prins...kram

2010-09-02 @ 17:14:09
Postat av: Johanna

Ja han är tokfin Kalle :) även när han skriker, hihi :D

2010-09-02 @ 21:01:28
Postat av: Anna J

Ni verkar ha det gott, hoppas magknipet snart försvinner. Ett tips, gå kurs i babymassage, det brukar hjälpa en del vid besvärliga babymagar. Tror att vissa BVC håller i såna kurser. Må bäst. Kram

2010-09-02 @ 22:04:45
Postat av: Annika

Han är så go! Och du också.



Hoppas natten som var gick bra.



KRAAAAM

2010-09-03 @ 13:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0