Inlåsta

Japp, så är det!

Imorse när Magnus drog till jobbet så låste han överlåset. Det går ej att öppna överlåset med min nyckel inifrån. Jag och Karl var redo för en nice promenad i höstsolen. Han var nymatad, torr, nöjd och lite lagom dåsig efter maten. Vi hade båda två satt på oss våra ytterkläder. Men när jag skulle öppna dörren så kom vi inte ut. Så nu har jag öppnat ett fönster för att känna lite frisk luft.

Om en stund kommer förhoppningsvis Magnus hem för att släppa ut oss. Om man ska vara lite positiv i det hela så får vi hem pappa Magnus några timmar tidigare än beräknat. Det är ju inte så tokigt.

Kommentarer
Postat av: Katja

Äsh, typiskt! Eller snarara... AAAARGH va irriterande! :-D

2010-10-13 @ 14:34:35
Postat av: Cilla

Tur med nått positivt i det negativa. :-)

2010-10-13 @ 15:00:50
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: jonna

usch tur att det inte började brinna!!!!

2010-10-15 @ 12:46:24
URL: http://lillakruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0