Ett inlägg

Har inte uppdaterat här på ett tag. Veckan har flytit på i ett skönt tempo. I lördags var jag på konsert. Håkan Hellström stod för underhållningen. Det var hur BRA som helst!! Hela Hovet var fullt med glada människor. Vid ett tillfälle var det så bra och mäktigt att både jag och syrran var nära att börja gråta, hihi. Efter konserten hittade jag en Håkan-tröja som någon precis hade tappat. Så den fiskade jag upp lite snyggt. Ikväll tar jag med mig HH i sängen ;)

I söndags var jag och Mange på shoppingtur i Forum Nacka. Karl hängde med mormor och morfar. Jag shoppade en del och var så nöjd efteråt. Nya jeans, ny blus m.m. Det var skönt att shoppa i lugn och ro.

Denna vecka har syrran semester. Så hon hänger med mig och Karl. Igår var vi i Skärholmen tillsammans med mormor. Idag har vi hängt i Sumpan och imorgon ska vi ut på Djurgården. Då följer mormor också med. Jättemysigt!

..........................


Kommentarer
Postat av: jonna

åååå va mysigt det låter!!!

2010-11-17 @ 10:10:10
Postat av: Camilla

Härligt att du fått shoppa... Bra fynd oxå vill jag säga, stackars den sate som tappade t-shirten... kram

2010-11-18 @ 09:27:35
Postat av: Annika

Kul med shopping! Ha en fortsatt mysig vecka med syrran & Karl. =)



Kram

2010-11-18 @ 11:51:19
Postat av: Cilla

Låter supermysigt!

2010-11-22 @ 08:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0