Ett blött mysterium

Denna händelse jag nu ska berätta om är kanske inget man bör skriva om på sin blogg. Men det känns som en typisk Anna-grej...

Jag har noterat en viss förändring i Karls ätande. Det känns som att han blivit lite "starkare i sitt sugande". Detta har lett till att mina tuttar blivit lite smågalna (igen). Trycket har ökat så att säga. Igår tror jag Karl hade lite svårt att hantera detta ökade tryck (pga snorkråka i näsan). Så vid två matningar blev han helt hysterisk. Han skrek och skrek och skrek. Jag tyckte så klart jättesynd om killen och gjorde allt jag kunde för att trösta honom. Tröstandet skedde med tutten hängandes i det fria. När Karl tillslut lugnade ner sig så kände jag mig lite blöt bak i svanken... Sedan kände jag att jag även var blöt i baken! T.o.m trosorna var blöta. Vad var detta?? Kan det vara så att tutten läckte bakåt på nåt sätt? Helt galet var det i alla fall och ganska så komiskt. Tyvärr hade jag ingen möjlighet att torka trosor + byxa för jag skulle åka hem från Skogås, kommunalt. Ni kan ju gissa om jag frös om bakdelen ;)


Kommentarer
Postat av: Katja

hahahaha..hahaha..när ja läser det här ser jag en jättelång hängtutte framför mig som slingrar sig ner bak på ryggen :-D

2010-11-09 @ 19:12:18
Postat av: ANNA W

Ha ha ha! Fick samma bild som Katja :)

2010-11-09 @ 22:36:32
Postat av: Knappan

Fick samma bild som de ovan då du berättade detta igår :-D MEN mysteriet kvarstår ju då du inte äger en sådan lång tutte ;-)

2010-11-10 @ 09:47:59
Postat av: Anonym

Kan det möjligen vara så att du håller på att bli gammal och pinkar på Dig utan att veta om det!?

2010-11-10 @ 10:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0