Söndagsbloggar lite

Då var ännu en vecka över. Ibland går tiden verkligen i en rasande fart.

Nu är det söndag igen och jag sitter hemma solo framför datorn. Har avklarat två avsnitt av "True Blood" och "Saltön"  på SVT Play. Solen lyser där ute idag igen. Det får nog bli en promenix sen. Igår var vi inte så värst bra på att njuta av det fina vädret. Jag hade bestämt mig för att det skulle rensas i vår garderob och byrå. Det var faktiskt ganska trevligt. Jag rensade och Magnus satt bredvid och letade flygbiljetter till Dubai. När vi var klara hade vi 4 ICA kassar med gamla kläder att slänga och en resa till Dubai bokad och betald. För att i alla fall få lite luft bestämde vi oss för att jogga lite. Lagom till vi kom ut började det SNÖA! Jättekonstiga flingor. De var som runda bollar. Det gick ändå bra att jogga och solen kikade fram mellanåt.

På kvällen blev det en snabb middag på "Thai Amari". Sen tog jag pendeln hem till Camilla och kollade på Melodifestivalen. Vi vart ett gäng med brudar som samlades där. Jättetrevligt hade vi. Å visst vann rätt låt?!?!?!?

I fredags var jag hemma hos syrran. Hon pysslade om mig hela kvällen. Jag låg på soffan och svullade god mat och hade det supernice.

Nä, nu ska jag ta tag i dagen!

Kommentarer
Postat av: Knappan

Japp, rätt låt vann :-)

2010-03-14 @ 17:12:54
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: Petra

Låter som en trevlig helg! Hoppas du och magen mår bra! :-)

2010-03-14 @ 18:49:44
Postat av: Cilla

Vilken myshelg !! :-)

2010-03-15 @ 06:28:47
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Katarina

Nej,rätt låt vann inte! Jag var döbesviken när denna låt vann. Tycker inte om tjejen heller. Ser ut som hon ska börja grina hela tiden. Nu var jag riktig negativ. Men vi får hoppas att svenska folket har röstat fram ett vinnande bidrag i den stora tävlingen :-)

2010-03-15 @ 07:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0