Mina nya glasögon

Jag fick hem mina nya glasögon för lite drygt en vecka sen. När jag tog på mig de kände jag mig så fuuuuul! Jag sa till Magnus att det var hans fel eftersom han tyckte jag skulle ha en båge som var lite kraftigare.
Skitsur vart jag. Men det kan även ha berott på att hungern låg och lurade i en vrå.

Hur som helst.... Efter ett par dagar vande jag mig vid glasögonen och med "rätt frisyr" så kändes det helt OK.

Men så imorse vart jag så där missnöjd igen. Jag sitter hemma och jobbar idag så då har håret fått leva sitt egna liv. Å när jag tog på mig glasögon så insåg jag att jag var väldigt lik Garth i Wayne´s World. Vackert värre, haha!! 



















Men jag har lärt mig att allt handlar om håret. Får jag bara ordning på håret så är glasögonen ganska coola.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men får vi inte se då :) Jag slår vad om att du är en knock-out brud som alltid!

2010-03-05 @ 16:39:20
URL: http://litenpumla.blogspot.com
Postat av: jonna

hi hi men Garth som är så söt!!! Jag tror säkert att du är jättefin!

2010-03-05 @ 19:04:03
URL: http://lillakruth.blogg.se/
Postat av: Anna Frans

Hahah, ja, han är faktiskt lite söt :))

2010-03-06 @ 18:01:03
Postat av: Anna W

Men vi vill se bild på dina nya glas ögon!! Och Garth är lite söt! :)

2010-03-09 @ 12:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0