Funderar på en rubrik, men kan inte komma på någon

Hade tänkt att blogga lite igår. Men det fanns verkligen ingen ork. Från det att jag gick upp på måndagmorgon tills jag somnade framför "Vetenskapens värld" gjorde jag inget annat än att gäspa och beklaga mig över hur trött jag var. Ändå skulle jag promt iväg till gymmet efter jobbet. På vägen hem var det stopp i både tunnelbanan och pendeltågen. När jag väl kom till Sumpan skulle det handlas mat. Men när jag kom hem så tog Magnus över så jag fick ta en dusch och hasa runt i morgonrocken resten av kvällen. Imorse vaknade jag till en ny dag, pigg som en lärka.

Egentligen får jag skylla mig själv eftersom det blev rätt så sent i söndags. Fam Fransson (inkl. Magnus) var på Maestro på Ringvägen och tog en bit grek. Jag gillar verkligen deras Bifteki. Maestro är nog min favoritgrek. Efter maten var det dags för konsert på Annexet. Återigen var det KENT som skulle upp på scen. Det var nog min åttonde konsert med KENT och syrrans tolfte konsert. Vi är nog lite beroende.

Pappa fick uppsöka sjukvårdarna under spelningen. Mamma och pappa stod längst bak i lokalen och sjukvårdarna var (såklart) längst fram. Pappa hade för små öronproppar på sig så den ena "försvann" i örat och började göra ont. Men med en pincett och ficklampa fick sjukvårdarna ut proppen och pappa fick ett par nya i rätt storlek :)

Annars var vi alla mycket nöjda med konserten. Igår bokade Jessica nya biljetter till KENTś sommarspelning i Långholmsparken den 22 juli.

I fredags var jag och Magnus på bio. Vi såg "Shutter Island" med Leo DiCaprio. Den var bra. Jag trodde den skulle vara läskig, som en rysare, men så farligt var det inte. Jag hade dock förväntat mig ett ännu häftigare slut.

Lördagen var rätt så lugn. Jag inhandlade ett par termobyxor. Kan ju vara bra med varma kläder eftersom det bär av mot Vasaloppet i helgen. Idag har jag även inhandlat en sån där bjällra/klocka som man tydligen ska ha när man hejar fram skidåkarna. Om ni nån gång behöver köpa en bjällra så finns de på den sunkigaste butiken i Gamla Stan. Eller så kan ni få låna min :)

Nu börja DHW!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag börja oxå tro att ni är beroende av Kent ;-)

2010-03-03 @ 14:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0