Midsommar på Risholmen

Jag och Mange har firat fin fin midsommar med The Bendix Family på Risholmen där mormor Bendix har ett hus precis vid vattnet.


Lotto och Frejsson


Hej måne!


Freja på bryggan


We love löjrom


Skål!


Dans runt stången hos Pettersson på Östra udden


Lotta är med och leker.
Snurra 3 varv och sen balansera tillbaks med en golfboll på ett racket till "mål".


Även jag var med och lekte. Vilket kanske inte var så smart.


Men en främmande karl räddade mig från att falla.
Jag tror han hette Mats. Mats, min hjälte.


Kul för både stora och små


Mårten mås gillar fläskfilé.


Vid ångbåtsbryggan


Coola, eller nåt....


Lite midsommarlove



Jag körde båt för första gången i mitt liv.
Visst ser jag ganska cool och avslappnad ut men sanningen är en helt annan

Kommentarer
Postat av: Annelie

Fina bilder! Du ser verkligen cool ut som sjökapten =)

2010-06-30 @ 15:12:49
Postat av: camilla

Jätte fina bilder, tycker absolut att du ser cool och avslappnad ut =) så fin mage oxå...

2010-07-01 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0