Harmoni

Idag har vi varit hos barnmorskan (alla tre). Jag gillar vår barnmorska. Hon är så härligt flummig. Jag tycker alltid man mår lite bättre efter ett besök hos BM. Kanske för att hon hittills alltid sagt att allt ser mycket bra ut. Idag blev nog både jag och Magnus lite extra glada när BM Berit sa att vi verkar vara 2 harmoniska människor. Det tycker jag låter bra inför framtiden. Vi får se till att vara harmoniska även när vi blir föräldrar så det smittar av sig på bebisen.

Igår var jag i Solna Centrum med Johanna. Johanna är galen i att sy så hon fick hjälpa mig med att hitta ett gulligt tyg som man kan sy påslakan av till spjälsängen. Johanna försökte även förklara för mig hur man ska sy för att få en fin kant. Det gick väl så där med den lektionen. Men allt går väl att sprätta om det blir fel :)

Så här ser tyget ut som vi ska ha på ena sidan av påslakanet. Den andra sidan blir grön.


"Mönster: Trasdockor"

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jätte fint tyg =)

2010-06-23 @ 20:53:07
Postat av: jonna

å jag bara älskar dom där figurena på panduro...dom är så söta!

2010-06-25 @ 21:34:21
URL: http://lillakruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0