Sovit gott?

Alla som har sovit gott räcker upp en hand! Pjuh Pjuh så varmt det var. Det är helt OK med värmen på dagen. Men nattetid är det lite svårt att svalka sig om man inte vill sova i duschen.

Annars då? Allt väl?

Jag har haft en bra helg. I fredags jobbade jag hemma sen hade jag lite ärenden i Sumpan City. Besökte bl.a en aggressiv frisör som trodde att mitt hår och huvud var en basketboll som man kunde kasta runt lite hur som helst. Idag är smärtan i hårbotten i alla fall borta.

Fredagen bjöd även på lite klädfynd på Lindex rea samt ungkarlsmiddag på Mc Donald´s. Magnus hade turen att få åka ut i skärgården hela denna helg så jag har varit solo.

I lördags ringde väckarklockan redan kl. 6. Det var dags för möhippa för Camilla. Det var en lyckad dag med roliga aktiviteter och kanonväder. Eller vad sägs om: Daredevil – Stadsuppdraget, Pole Dance, picnic i skuggan i Humlegården, middag på Lokal och sedan party på Golden Hits. Jag hoppade dock över Golden Hits men jag hörde att det var kul och jävligt varmt.

Igår hasade jag mig ner till Kanaan badet och solade några timmar. Det var väldigt skönt i vattnet och det blev ännu skönare när skuggan närmade sig min solstol. Tillslut befann jag mig helt i skuggan och då somnade jag stenhårt. Vaknade av att jag dregglade – hahahhah!!

Eftersom jag var solo på playan så vart det liksom lite pinsamt.

På kvällen kom Magnus hem från sin killresa. Vi gjorde oss redo för ett kvällsdopp och en enklare middag med fam. Collin på Ängbybadet. Det var en mysig kväll och Nelly är så rolig med sina frågor om min mage och även mitt hår. Hon tycker jag ska ha page.

Kvällen avslutades med ett iskallt fotbad framför VM-finalen. Jag kan verkligen rekommendera kalla fotbad. Sånt måste det bli mer av där hemma så länge denna hetta råder.

Jaa, å nu är det måndag igen. Jag jobbar 2 veckor till. Jag fasar lite för att när min semester väl börjar så kommer det fina vädret tacka för sig och bjuda på regn och rusk istället.


Kommentarer
Postat av: Annika

Låter som en bra helg! Nej, hettan i natt var inte å leka med. Det är sååå jobbigt. =(

2010-07-12 @ 14:01:34
Postat av: Camilla

Jag kan inte heller sova, det är så sjukt varmt, men man ska väl inte klaga... Tack för senast kram

2010-07-13 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0