Kvar på BB

Idag är det nog onsdag. Vi är kvar på BB. Eftersom Karl valde att kika ut nästan en månad för tidigt så hann han inte gå amningskursen inne i magen. Han får gå den nu istället här på utsidan. Amningen funkar bra mellan typ kl. 16 och 20. Då lyckas vi oftast väcka honom så han får i sig käk direkt från mig. Annars är han en riktig sömntuta.

 

Var tredje timme får han käk, antingen som jag pumpat ut eller så blir det ersättning. Däremellan pumpar jag eller testar att amma. Men nu har jag lite paus. Kalle och Mange ligger och sover. Det är inte bara Kalle som är en sömntuta.

 

Vi har det rätt så bra här på BB. Men jag undrar när vi får åka hem, börjar längta lite nu...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att ni har det bra och att allt går bra med lilleman. Han tar nog examen snart så ni kan få åka hem. Kram till er alla

2010-07-28 @ 08:27:43
Postat av: Anonym

Han har så fint namn, Anna! :-D O är så gullig. Längtar tills ja får se honom live!

2010-07-28 @ 09:29:08
Postat av: Morfars mor & bror

Hej Anna och Magnus!



Ni två åker in till sjukhuset!



Hoppsan en Carl!



Välkommen Carl och Grattis hela familjen!



2010-07-28 @ 14:48:50
Postat av: Katja

de e ja som e no name här ovanför!!

2010-07-28 @ 15:20:43
Postat av: jenny

Åhh fint namn!!! Grattis igen!



kram Jenny

2010-07-28 @ 18:16:59
Postat av: Mormor&Morfar

Grattiskramar till er alla 3.

2010-07-29 @ 10:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0