Tut Tut

Detta får bli ett snabbt inlägg och jag ska skriva det fortaste jag kan, för sen vill jag gå och äta munk från "Munk o Muffins" i Farsta.

Imorse hade jag bilen till jobbet. När jag körde in på jobb-parkeringen så var det en massa bilar i rörelse som parkerade och hade sig. Jag valde ut en ruta jag ville ha. Bredvid mig höll en dam på att parkera. Mitt emot mig höll en annan dam på att parkera. På platserna bakom mig hölls det också på att parkera. Jag var alltså omringad av bilar.

Så här års känner man sig ju inte så smidig när man går runt i stora dunjackor. Dessutom skjuter jag fram stolen väldigt långt för att nå fram till pedalerna. När jag höll på som bäst att parkera så lutade jag mig framåt för att se lite bättre. Då lyckas jag komma åt tutan. Inte så diskret utan en kraftig tut. TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!

Usch, så pinsamt. Jag märke ju hur folk runt omkring mig undrade vad jag höll på med. Så typiskt att det skulle ske på jobb-parkeringen också.

Jaja, det hela ledde ju i allfall till att jag tog mig tid för detta blogginlägg och de är det ju brist på numera.

Nu - munktime!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahaha, du är väl för söt!!

2010-01-21 @ 20:40:21
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Munk o muffins? Ska vi ta en dejt där nån dag kanske :D

2010-01-21 @ 21:01:15
URL: http://litenpumla.blogspot.com
Postat av: Mia

Pinsamt!



Idag på jobbet trodde jag att en kollega frågade: -Behöver du ett skott Mia?(ett skjut tänkte jag)

Så jag skrattade och tyckte hon var snuskig.

Sen visade det sig att hon hade frågat: -Behöver du eskort?

2010-01-21 @ 22:41:19
Postat av: Annelie

hahaha som sagt, pinsamt =)

2010-01-22 @ 07:39:11
Postat av: Annika

Underbart!

2010-01-22 @ 09:08:39
Postat av: Systra

Haahaha

2010-01-25 @ 12:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0