Tiden bara springer iväg…

Snacka om att tiden går fort och blogglusten verkar vara som bortblåst. Snart har det gått en hel vecka sen mitt förra inlägg.

Tänkte att jag kunde berätta lite om helgen som varit.

I lördags hade vi släktkalas hemma hos oss. Magnus fyllde år. Jag hade bakat en massa men tårtan kom från ICA Maxi. Jag var så trött på hembakat när det var dags att äta så mina dumlekakor ville jag inte ens titta på. Så mycket smör, smör, smör och socker. Bläää! Det är mycket bättre när någon annan bakar och lagar. Då har man aptit!

På kvällen skulle jag bjuda Magnus på middag på Texas Longhorn. Där var det 45 minuters kö så det fick bli Thai istället. Efter maten var det dags för bio. Vi såg ”Snabba Cash”. Oj oj oj, va fin han är den där Joel Kinnaman. Som min kollega uttryckte det:
”- Man känner sig som 13 år igen när man ser honom.”
Så sant, så sant! Jag funderar på om man kan ha en bild på Joel som skrivbordsunderlägg ;)

I söndags var jag i Forum Nacka med syster och mamma. Det shoppades lite smått och gott. Tror nog att vi alla var nöjda efteråt. På kvällen gjorde jag och Magnus ett nytt försök på Texas Longhorn och denna gång var det köfritt.

Nu är arbetsveckan igång för fullt. Idag är det VV (veckan vänder). Måndagen bjöd på träning på Friskis. Likaså blir det ikväll. Igår träffade jag Tina.

Nu måste jag dra!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja blir oxå 13 av honom!

2010-01-27 @ 20:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0