Slut på latheten!

Nyårsafton firades i Kungsängen hemma hos Anna, Erik och Emma. Tack än en gång för en mycket trevlig kväll. Har svårt att släppa den fantastiska skaldjurstallriken vi mumsade i oss. Eller vad sägs om hummer, havskräftor, ostron och räkor. Åh, det var så gott. Jag krafsade t.o.m fram kött ur hummerns smala ben. Jag tror vi åt från kl. 19 till kl. 24. Sen åt vi lite till efter tolvslaget :)

Efter nyårsafton har jag och Magnus varit som två latgrisar. Vi har varit nöjda om vi kommit utanför dörren åtminstone 1 gång per dag. Men vi har haft det ganska mysigt ändå. Spelat lite spel, kollat på Star Wars varje kväll, fikat i snön vid Ursvik, tripp till Kista Gallerian samt frostat av frysen :) Sånt som man i vanliga fall hinner med på 1 dag har tagit oss 5 dagar.

Men nu ska det bli ändring. Idag är min sista lediga dag, imorgon ska jag jobba igen. Så nu ska jag bege mig iväg till Friskis på söder. Sen ska jag möta upp syrran på stan och kika runt lite.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Precis som det ska vara!!!



Vi har också kollat på Star Wars. Men är det inte dumt att de nu plötsligt sänder de resterande filmerna på dagtid!

2010-01-04 @ 19:48:27
Postat av: Mormor

Den är lite seg den här bloggen måste bli lite mer action!!!

2010-01-05 @ 15:23:03
Postat av: Cilla

Det är väl skönt att få vara lite lat ibland!!! :-)

2010-01-05 @ 17:17:41
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: mormor

De e riktigt Cilla

2010-01-05 @ 17:47:38
Postat av: Anna Frans

Det är mycket dumt att de andra filmerna visas när jag jobbar :(



Mmm, visst är jag seg på att blogga. Det finns inte så mycket att skriva om nu. Man sitter ju mest inomhus och tittar på utomhustermometern.

2010-01-06 @ 12:49:57
Postat av: Johanna

Du har pimpat bloggen, snyggt :)

Men så himla kallt är det väl ändå inte ute? Vi är ute och flänger i pulkabacken, då får man upp värmen må jag säga. Du är välkommen att haka på om du vill :) Trevlig Helg!

2010-01-08 @ 19:30:55
URL: http://litenpumla.blogspot.com
Postat av: Anna Frans

Det är Magnus som lattjar lite med layouten. Men den känns inte så enhetlig så den ska snyggas till något. Vilken dag som helst... :)



Jag vill åka pulka.

2010-01-10 @ 13:53:10
Postat av: Anna W

Tack själv. Skaldjurstallriken var väldigt smarrig men chokladfonduen!!!!!!!!! Mmmmm!! Mer sånt tycker jag =) Kram och god fortsättning på det nya året. 2010 kommer bli ett väldans bra år. Det känner jag på mig =)

2010-01-11 @ 00:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0