Bloggar istället för att laga mat

Borde ha stått inne i köket nu och skurit falukorv och hackat lök. Men hur kul är det egentligen?? Jag ska nog kolla på "Succéduon - Anders och Måns" istället på SVT Play.

Idag hade jag en tid inbokad för ansiktsbehandling. Jag var 3 minuter sen. När jag kom fram till salongen var den alldeles mörk och dörren var låst. Kunde de inte ha gett mig 5 minuter innan de stängde ner haket, tänkte jag.
Som tur var har jag lagt in hudterapeutens nummer på mobilen så jag ringde upp.
- VAAA, har du en tid inbokad idag???
- Ja, svarade jag. Men jag antar att vi får ta det någon annangång.
Har dubbelkollat tiden nu flera gånger och det står verkligen den 16/2 kl. 17.15.
Man blir ju så klart lite besviken. Vad skulle jag hitta på då istället? Efter att ha funderat några minuter så bestämde jag mig för att det fick bli ett spontanbesök hos frisören istället. Som tur var hade frissan tid. Så nu känns det som att kvällen inte gått helt till spillo ändå.

Nu kom Magnus hem från sin springrunda. Han babblar och babblar så det är nog bäst att jag avslutar här. HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Va irriterande när tiden är bokad åsså blir de inget!! men tur me frissan iaf =) lägg in bild på hur snygg du blev!

2010-02-17 @ 07:28:43
Postat av: Knappan

Ja irro! Men tur att frissan hade tid :) Är det den dära AHA-behandlingen du pratade om förrut som du skulle på förresten?

2010-02-17 @ 08:31:52
Postat av: Anna Frans

Jag är klar med mina AHA-behandlingar. Så nu går jag på vanlig grovrengöring.



Ingen bild på frisyren kommer. Jag ser likadan ut som innan. Men nu går håret att borsta ut.

2010-02-18 @ 08:11:23
Postat av: Håkan

Jag lagar alltid mat



;-)

2010-02-18 @ 22:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0