Alla ♥ dag

Hej, hur har ni haft det då på Alla Hjärtans dag? Jag har haft det bra. Otroligt romantiskt ;) Vi började dagen med att montera ner köksfläkten. Sen åkte vi till soptippen med fläkten. Från soptippen bar det av till Sickla för att inhandla en ny köksfläkt. När vi kom hem gick vi ut och joggade 5 km i modd. Ap-tungt! Det känns att man inte joggat på ett par månader. Men det var inte så läskigt som jag trodde. Jag halkade nog bara till vid ett tillfälle. Jag trodde man skulle stå på arslet för varje steg.

Till middag gick vi i alla fall ut och åt en matbit på "Hedmans". Ett nytt ställe som öppnat i Sumpan i gamla Lorryś lokaler. Åt en god fisk- och skaldjursgryta och Magnus beställde en köttbit.

Igår gjorde jag ett otroligt fynd. Jag har länge varit sugen på ett par nya glasögon. Men det är ju så dyrt och eftersom jag bara har glasögon på mig kvällstid så har det inte varit prio 1 att fixa ett par nya. Men igår åkte vi till Stinsen i Häggvik där LensWay har en liten butik. Där hittade jag ett par glasögon för 333kr!!! Bara att lämna in mitt recept från "den riktiga optikern" och hitta ett par bågar så var det klart. Inom några få dagar får jag mina nya glasögon med posten.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Oj de va billiga glasögon! Va kul! Sätt in en bild sen när dom kommit =)

2010-02-15 @ 07:39:12
Postat av: Annika

Åh vad roligt med nya glajjer!! Ses ikväll hjärtat. ;O) Kram!

2010-02-15 @ 08:13:15
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Låter som en myyysig dag! :D

2010-02-15 @ 08:24:35
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0