Bärsele - wohoo!!

Sitter framför datorn med Karl i bärsele. Helt fantastisk uppfinning. Då har man ju bägge händerna fria. Dessutom verkar Kalle gilla bärselet.

Livet flyter på för lilla familjen. Vi ger oss ut på små utflykter. Bäst känns det när vi är alla tre. Men jag har vågat mig iväg med bilen till fam. Adolfsson samt strosat runt i Sumpan City på egen hand. Magnus är ledig 1,5 vecka till sen börjar han jobba. Då är jag mammaledig "på riktigt". Det ska bli intressant att se hur jag kommer hantera skrik-, mat- och blöjsituationer på offentliga platser.

Vi försöker unna varann lite egentid här hemma. Magnus har varit iväg på några golfrundor och idag har jag varit på IKEA med Johanna. Jag inhandlade en byrå till Karl, samt några fotoramar. Imorgon ska vi försöka anordna en mini-fotostudio här hemma och ta lite bilder på Kalle.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bärsele är toppen! :-)

2010-08-19 @ 20:36:48
Postat av: Knappan och Alva

Bärsele är toppen! :-)

2010-08-19 @ 20:37:53
Postat av: Johanna

Vad kul att han diggar den :)

Colin avskydde Babybjörnen, men så köpte jag en Manduca och dom blev bästa vänner :) Jätteskönt att ha fria händer fast man har en liten klängapa ;)

2010-08-21 @ 08:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0