tjooff sa det....

....så var helgen över!

I fredags var det premiärgrill för min del hemma hos Annika och Kim. Jag var mycket lycklig över detta. För vissa är grill vardag men för mig är det lyx eftersom vi inte gör det så ofta. Efter middagen såg jag mitt första avsnitt någonsin av "Så ska det låta". Bredvid mig hade jag en gosig Deema som tyckte om att pussas. Jag hade även en Annika bredvid mig men hon var inte lika kelig som Deema :)

Igår åkte jag och Magnus en sväng till Kista. Jag sa till Magnus att vi inte skulle lämna gallerian förrän vi hade shoppat kläder åt honom. Vi kom hem med ett babyklädkit och choklad från Kahls. Inte så lyckad shopping för Magnus del med andra ord.

På kvällen var jag och syrran på konsert. Det var en OK konsert. Jag har inte så bra koll på bandet. Det är ju lite roligare när man kan sjunga med och dansa lite i låtarna.

Idag har det varit fint väder så jag och Mange tog en cykeltur. Vi åkte bort till Solna - Hagaparken - Karlberg - Pampas och sen vidare hem. Riktigt nice.

Just nu är det James Bond på TV. Jag känner mig måttligt road. Jag tror jag ska ta hand om disken istället.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Gott med grillat!!!

2010-04-19 @ 16:07:26
URL: http://cillablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0