Friskispressen

Idag var jag och gymmade på Friskis som ligger vid Karolinska Institutet. När jag stod på rullbandet så läste jag i Friskispressen om en tjej som hade ätstörningar. Tjejen hette Helena och jobbade på anläggningen jag befann mig på. Det var stora bilder på henne i tidningen och en ganska lång artikel. I samma veva dyker det upp en friskisanställd med en dammsugare i högsta hugg. Gissa vem det var om inte just Helena som jag precis läste om. Det kändes lite konstigt att fortsätta läsa artikeln samtidigt som hon stod bredvid och dammsög så jag bläddrade vidare i tidningen. Men jag hann i allafall förstå att hon idag har kontroll på sitt matintag och att hon mår bra.

Kommentarer
Postat av: Mia

Läser du tidningen medan du gymmar???

2010-04-20 @ 23:37:59
Postat av: Anna Frans

På rullbandet eller när man cyklar går det jättebra att läsa.

2010-04-21 @ 08:25:36
Postat av: Knappan

Jag klarara inte att gå på trappmaskin eller rullband UTAN att läsa. Möjligen om det finns en TV framför :)

2010-04-21 @ 13:44:28
Postat av: Karolina

Starkt av tjejen att ställa upp med bild och allt. Jag hade nog inte vågat...

2010-04-21 @ 17:38:56
URL: http://www.networkingblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0