Det var då verkligen på tiden!

Jag är nog sämst i världen på att besöka frisören. Jag minns inte när jag var där sist. I våras nångång skulle jag tro. Jag som tycker det är så underbart när folk kammar och donar med håret borde ju gå regelbundet. Nåja... idag kom jag äntligen iväg. Det krävs tydligen att de öppnar en frisör i porten bredvid för att jag ska få tummen ur. Så idag har jag varit på Salong Lava på Järnvägsgatan 50 och klippt topparna. Haha... drastiskt!

Efter frisörbesöket bar det iväg på en joggingrunda. När jag kom hem satte jag igång med att göra en parfait. Det har jag aldrig gjort tidigare. Ska bli intressant att se resultatet på fredag när jag ska bjuda på den på jobbet. Smeten smakade iallafall gott. Å receptet kommer ju från mamma så då kan det ju inte bli annat än gott.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag var och klippte mig i veckan, du kommer inte känna igen mig. :-)

2009-09-11 @ 17:46:59
Postat av: Madde

Blev jobbarkompisarna nöjda med parfaiten?

2009-09-11 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0