Ännu ett toainlägg

Igår när vi kom till bion så behövde jag gå på damernas. Det var fler än jag som var lite kissnödiga. Kön var verkligen jättelång. På herrtoan däremot var det betydligt lugnare. Ibland dök det upp en man eller två. Några damer före mig i toakön valde därför att gå in på herrtoan. Efter några minuters övervägande valde jag också att gå in på herrtoan. Det var inte en kotte där inne så det kändes som att det var "fritt fram". Men när jag var klar på toan och öppnade dörren så möttes jag av en hel hög med män som alla stod uppraddade vid pissoaren och tömde sina blåsor. Jag tyckte det var så pinsamt och jag ville bara sjunka genom jorden. Men jag tog sats och sprang ut från toaletten förbi alla kissande snoppar och sökte skydd i biomörkret. Jag ska aldrig mer gå på herrtoan.

Kommentarer
Postat av: Annelie

hahaha du e söt

2009-09-24 @ 08:00:05
Postat av: Katja

Hahahaha... :-D

2009-09-24 @ 08:01:01
Postat av: Annika

Hahahahaha. Du och dina toabesök! "Sprang förbi alla kissande snoppar". Hahahaha!

2009-09-24 @ 08:44:05
Postat av: Cilla

hahahahaha, du är störtskön

2009-09-24 @ 11:37:08
URL: http://Http://cillablixt.blogg.se
Postat av: Camilla

Haha va kul! Var det ingen som så nått?? :-)

2009-09-28 @ 16:44:30
Postat av: Anna Frans

Gubbarna hann inte reagera. Jag sprang så fort :)

2009-09-28 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0