Uppvaktad på jobbet!

Idag har jag blivit firad på jobbet. Det bjöds på kladdkaka, levande ljus, blommor och paket. Paketen innehöll ett par fina örhängen och ett supersnyggt halsband. Pricken över i:t var pennan som jag fick av Susanne, haha. För längesen lånade jag den pennan av henne och den var så skön att skriva med så då hade jag sagt: "Den där önskar jag mig när jag fyller 30." Å tänka sig... idag fick jag den :)


Halsbandet.
Fick inte till någon bra bild på örhängena men de är hjärtformade i silver. Jättesöta.


Pennan

Kommentarer
Postat av: Cilla

Superfint halsband!

2009-10-21 @ 20:30:53
URL: http://Http://cillablixt.blogg.se
Postat av: Annelie

Vilket snällt jobb du har!! Allt va jättefint jö, blommorna oxå =)

2009-10-22 @ 08:02:11
Postat av: Mormor

Jag har oxå ett fint halsbnd som jag köpt av Annika(hon hette väl så), men ditt är nog ett strå vassare.Vi har dom på oss på lördag Vilka gulliga jobbarkompisar som uppvaktar så fint.

2009-10-22 @ 11:22:48
Postat av: Annika

Ja mormor, Annika var rätt. Roligt att du gillar ditt halsband. =)



Supersnyggt halsband Anna! Gulliga jobbarkompisar.



Kram

2009-10-22 @ 11:45:54
Postat av: Fint!

2009-10-22 @ 14:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0