Quick update

Hej, har egentligen inte tid att skriva. Men kände för en liten paus från jobbandet.

I måndags var vi på IKEA och handlade lite. Köpte bl.a en möbel som vi ska ha i hallen. Det är en fyrkantig sak som man har en korg i. Tyvärr stämde inte min måttstock överens med verkligheten för den fyrkantiga saken var lite större än beräknat. Men man vänjer sig nog. Får skylla på min inredningsådra som inte är den mest utvecklade.

Annars har veckan mest bestått av träning och tv-tittande. DHW och Grey´s har ju börjat igen.

Idag har vi haft en elektriker hemma hos oss. För några veckor sen så dog elen i halva lägenheten. Sen dess har jag släpat runt på en förlängningssladd. Kände man för att föna håret behövde man förlängningssladden. Kände man för att lyssna på musik behövde man förlängningssladden. Kände man för att koka kaffe behövde man förlängningssladden. Kände man för att se på TV i sovrummet behövde man förlängningssladden... Ja, ni fattar. Men nu är det alltså fixat. Det hade tydligen bränts av någon sladd i eluttaget i köket. Elektrikern passade på att fixa eluttaget till tvättmaskinen samt sätta upp nya strömbrytarknappar.

Ikväll ska jag ut och käka med jobbet. Vi ska till en restaurang där de serverar Fondue. Mmmmm, det ser vi fram emot.

Det var det. Hej å hå!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ingen fredagslåt? Strunt samma, har ändå inte tid att lyssna. Packar inför Mallorcaresan! Ca 25 gr i skuggan. Där kan Ni(Anna och h-es kompisar) sitta med toppluvor och vantar medan vi ligger på playan och svalkar oss med ngt svalt. Anickas smycken nerpackade, jättefina. Vi hörs framöver. Kram till Er alla. (Ps Jag har ingen blogg så jag lånar Annas

2009-10-09 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0