Ett roligt paket

Har precis kommit hem från en ansiktsbehandling. Det kommer bli mycket sånt framöver. Ska gå på en syra behandling 5 ggr innan jul. Garanterat bra resultat med produkter från MD. Vi får väl se ;)

Det var i ju för sig inte det jag skulle skriva om... När jag kom hem gick jag igenom posten. Då hittade jag ett jätteroligt kuvert som var adresserat till Anna Panna Fransson. Kuvertet är vadderat, ganska lätt och fyrkantigt. Ska bli jättekul att öpnna. Men jag låter det mogna till lite först.

Det är så kul med mystiska paket :)


Kommentarer
Postat av: Anna W

Det står ju tom Anna Panna Fransson Bostedt =)

Klarar du verkligen att inte öppna paketet? Eller låter du bara oss bloggläsare vänta?

2009-10-27 @ 20:29:24
Postat av: Anna Frans

Jag bor här c/o. En lång historia... därför står det Bostedt oxå :)

Nix, jag har inte öppnat paketet än. Men snart så :)

Å då bloggar jag igen

2009-10-27 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0