16 °

Hemma hos oss är det just nu 16 varma grader. I vardagsrummet har vi t.o.m 17 grader. Det känns verkligen skönt att komma hem från jobbet och gå in i värmen, INTE!! Jag är så trött på denna kyla.

Igår när jag kom hem hittade jag Magnus i köket iklädd jeans, skjorta, finstickad tröja, raggsockor och morgonrock.

Häromkvällen när vi kom hem från en snabbvisit i Skogås glömde jag att ta av mig mössan. Det vart liksom inte för varmt med mössa inomhus.

Inatt funderar jag på att sova i mjukiskläder, vaknade ett par ggr nu i natt när någon kroppsdel hamnade utanför täcket. Det var inte så skönt.

När man tar hissen ner i vårt hus och kommer ner till bottenvåningen så känner man  att det är varmare där. Så vi funderar på om vi ska börja sova i farstun istället.


Kommentarer
Postat av: Annika

Stackars er!! Det där är inte roligt. Har ni pratat med nån fastighetssnubbe?

2009-10-14 @ 12:53:37
Postat av: Annelie

Nä fy! Stackare!

2009-10-14 @ 14:36:52
Postat av: Anna Frans

Vi har pratat med ordförande i föreningen. Det är fjärrvärme som gäller så det finns inte så mycket att göra. Magnus har luftat elementen med jämna mellanrum och igår verkade det hända nåt när han gjorde det. Så imorse hade vi 18 grader i sovrummet.

2009-10-15 @ 07:58:24
Postat av: Knappan

ooohh burr...

2009-10-15 @ 08:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0