Vasaloppskillen

Idag är det cirka 99 dagar kvar tills det är dags för Vasaloppet. Magnus har anmält sig till loppet och nu har han satt igång med rullskideträning. Idag var det andra gången han körde och jag följde med som cheerleader. Vi såg nog lite nördiga ut för vi matchade varandra lite väl mycket. Båda hade långa cykelbyxor och svart-orange vindjackor.

Rundan gick bra. Det blev totalt 5,2 km. Men vid två tillfällen ramlade Magnus. Det såg ut att göra riktigt ont men han var snabbt uppe på skidorna igen.

Så nu håller vi tummarna för Magnus och hans träning i vinter så han grejar hela loppet i mars!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejja hejja...

2009-11-30 @ 11:00:04
Postat av: Knappan

Hejja hejja...

2009-11-30 @ 16:15:21
Postat av: Katja

Skulle du vänligen kunna filma Mange nästa gång har tränar. Skulle vara underhållning på hög nivå misstänker jag... speciellt om du får med nån vurpa! :-D

2009-11-30 @ 21:39:14
Postat av: Anna Frans

Jag ska se vad jag kan göra :)

2009-12-01 @ 16:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0