The Black Pearl

Idag har jag invigt min nya cykel. Åhhh, min fina svarta cykel. Den har fått namnet: "The Black Pearl".

Jag fick börja cykelturen med att först bära ner cykeln för alla trappor i huset. Vi bor på fjärde våningen så det var lite kämpigt. Efter det ledde jag cykeln till Cykelringen som ligger här i krokarna. Där köpte jag snabbt ett lås och fick även hjälp med att pumpa däcken. Efter det var jag redo för avfärd. Målet var att hitta en cykelkorg och sen handla lite mat på ICA Maxi. På Cykelringen hade de slut på korgar för tillfället så jag begav mig till Solna och Clas Ohlson. Classe kan man lita på. Sen blev det lite grocery shopping på ICA.

Synd att man fyller så sent på året. Om några veckor är det ju dags att ställa in cykeln för året. Men jag hoppas hinna med en sväng nästa helg också. Då ska jag lura med mig Magnus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0