Snart helg igen

Då var det snart fredag och helg igen. Veckorna går verkligen fort.

Imorgon blir det ett snabbt gympass efter jobbet. Samt inköp av en röd dunjacka. Hoppas den finns kvar bara. Jag ska köpa en jacka på barnavdelningen hade jag tänkt. Haha!

Kvällen ska jag tillbringa hemma hos Annika och Kim i deras nya, tjusiga soffa. Den ska vara så fantastisk att man känner sig som en snöängel i soffan. Det ser jag fram emot. Men mest ser jag fram emot mys, vin och seranoskinka.

På lördag är det bazar/loppis på södermalm på Blomsterfonden. Efter det bjuder mormor och morfar på råbiff. Gjord på finaste färs.

Sen får vi se vad resten av helgen har att erbjuda.

Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Cilla

För oss blir det en lugn helg eftersom vi var borta hela förra. Peter ska jobba natt i natt och i morgon natt.



På dagen i morgon ska Peter gå på bio med tjejerna, då får jag och Mio stanna hemma. :-)

2009-11-06 @ 08:14:14
URL: http://Http://cillablixt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0