Hyvää päivääääääää

Jag har haft en spontan bloggpaus. Det var inte meningen, det bara blev så. Förra veckan fokuserade jag mest på att försöka hålla mig så frisk som möjligt så jag inte skulle behöva ställa in min resa till Finland. Resan till Finland blev av men det var ganska dramatiskt i fredagsmorse när jag vaknade med täppt näsa och slö kropp. Det kändes inte helt rätt att ta med mig alla baciller till fam. Collin. Jag låg vaken från kl. 6 på morgonen och velade fram och tillbaks. Jag bokade även tid hos läkaren för att försöka få till ett sjukintyg som krävdes för att kunna avboka resan och få pengar tillbaks. Men efter att ha diskuterat saken med Katja så kom vi fram till att jag skulle åka ändå. Å tur var det för jag mådde bättre och bättre timme för timme. Å helgen var så himla rolig och trevlig så det hade varit jättedeppigt om jag hade missat den.

Lilla Eddie är underbart söt. Men vi connectade inte så mycket då jag valde att hålla mig på lagom avstånd. Det spelar kanske egentligen ingen roll med det kändes bäst att göra så. Fast ibland hamnade han i min famn ändå och då var det så mysigt.

Däremot har jag lekt väldigt mycket med Nelly. Vi har lekt "My little ponies går till doktorn". Jag uppfann en ny sjukdom som heter "Katt i örat". Den botas med örondusch och sprutor. Den är ganska svårbotad men tillslut så blir My little ponyn frisk. Vårdkön i My little pony världen är också väldigt lång.

Utöver detta så har helgen bjudit på goda kakor, vin, karelska piroger och trevligt sällskap.
Tack Mia och Katja för en greeeeeeeejt helg!


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack själv doktor Anna!

2009-11-24 @ 22:16:56
Postat av: Mia

Tack själv doktor Anna!

2009-11-24 @ 22:17:04
Postat av: Katja

Tack själv doktor Anna!

2009-11-24 @ 22:46:55
Postat av: Camilla

Låter som en mkt lyckad helg... Kul med nya sjukdomar sådär .-)

2009-11-26 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0