Utmana sig själv

Nu har jag legat utslagen på soffan sen i tisdags-kväll. Nu är jag trött på det och ikväll är det dessutom fest med gamla BEHÖRIGHETSSUPPORT! Jag har sett fram emot festen hela våren så jag ville absolut inte avboka. Jag har idag testat min kondition för att se vad jag kan klara av. Utmanat mig själv lite. Testet gick ut på att dammsuga lägenheten. Det resulterade i att jag blev andfådd, varm, svettig och yr i bollen. Så ni sitter jag framför TV:n igen och kollar på BABE - den modiga lilla grisen. Men jag ska gå på festen ändå. Där behöver jag förhoppningsvis inte dammsuga.

Nu vann BABE får-tävlingen. Vilken lycka!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas du får det kul ikväll! Och att du snart blir frisk och kry! Kramis

2009-05-16 @ 19:56:44
Postat av: Madde

Orkade du med gårdagskvällen? Du måste bli riktigt frisk till torsdag.Kram

2009-05-17 @ 14:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0